Hűségpontrendszer Szabályzat

PetOasis – OasisPont Hűségprogram Általános Feltételei

 

0. Bevezetés

A jelen dokumentum a Sultan Pet Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató vagy Adatkezelő) által üzemeltetett PetOasis webáruház (www.petoasis.hu) hűségprogramjára (a továbbiakban: OasisPont Program vagy Program) vonatkozó részvételi és felhasználási feltételeket tartalmazza. A Program célja, hogy a hűséges vásárlókat kedvezményekkel jutalmazza. A Program a jelen feltételek elfogadásával vehető igénybe.

Az OasisPont marketing célú árkedvezmény, nem pénzhelyettesítő eszköz. A beváltott pont értékét a számlán külön soron („Hűségpont kedvezmény”) kell feltüntetni, így az áfaalap is ennek megfelelően csökken.

1. Fogalmak

  • Felhasználó / Vásárló / Tag: A PetOasis webshopban regisztrált, a Programra jogosult természetes személy.

  • OasisPont: A Programban gyűjthető és beváltható virtuális egység. 1 OasisPont = 3 Ft kedvezmény a bruttó végösszegből.

  • Hűségszámla: A Felhasználóhoz rendelt pontnyilvántartás.

  • Nem akciós termék: A webshopban az adott időpillanatban listaáron kínált termék.

  • Akciós termék: A webshopban átmenetileg kedvezményes áron kínált termék.

  • ÁSZF: A PetOasis webáruház általános szerződési feltételei.

2. Részvétel a Programban

  1. Jogosultság: A Programban minden, a PetOasis webáruházban regisztrált természetes személy automatikusan részt vehet, külön jelentkezés nélkül. Egy személyhez egy felhasználói fiók tartozhat.

  2. Földrajzi hatály: A Program Magyarország területén érhető el.

  3. Elfogadás: A Program feltételeit a vásárlás véglegesítésekor a Felhasználó automatikusan elfogadja. A feltételek a weboldalon bármikor megtekinthetők.

  4. Regisztrálatlan felhasználók: A webshopban láthatják, mennyi pont lenne szerezhető, de pontot csak regisztrációval és bejelentkezve gyűjthetnek/ válthatnak be.

3. OasisPontok gyűjtése

3.1 Alapszabályok

  • Nem akciós termékek után: minden 250 Ft bruttó termékár után 1 OasisPont jár.

  • Akciós termékek után: minden 500 Ft bruttó termékár után 1 OasisPont jár.

  • Egyéb költségek/kedvezmények (pl. szállítási díj) esetén: 500 Ft bruttó értékenként 1 OasisPont jár.

  • Jelenleg más műveletekhez (pl. hírlevél-feliratkozás, termékértékelés) nem jár pont.

3.2 Kerekítés

  • A részpontokat figyelembe vesszük; 0,5 pont felett felfelé kerekítünk, 0,5 alatt lefelé.

3.3 Jóváírás időpontja

  • A pontok sikeres fizetés és a tranzakció könyvelése után automatikusan jóváírásra kerülnek a hűségszámlán.

  • Elállás, részleges vagy teljes visszaküldés esetén a megfelelő pontmennyiséget a Szolgáltató visszavonja. Negatív egyenleg nem keletkezhet: ha a felhasználónak nincs elég pontja a visszavonáshoz, a kedvezmény értékét a pénzügyi rendezésnél (pl. visszautalás összegének csökkentése) korrigáljuk.

3.4 Korlátozások

  • A pontok nem ruházhatók át, nem ajándékozhatók, nem egyesíthetők más fiókok pontjaival.

  • Nincs éves vagy tranzakciós pontlimit.

  • B2B / viszonteladói vásárlásokra a Program nem alkalmazható; ilyen esetben a Szolgáltató jogosult pontot nem jóváírni vagy törölni.

  • A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy visszaélés gyanúja esetén pontjóváírást megtagadjon, pontot töröljön, a fiókot zárolja.

4. OasisPontok érvényessége, elévülése

  • A jóváírt pontok 365 napig (12 hónapig) érvényesek a jóváírástól számítva. A lejárat a hónap utolsó napján történik.

  • A Szolgáltató nem küld külön e-mail értesítést a lejáratról; a pontok követése a Felhasználó felelőssége. Program megszüntetése esetén azonban külön értesítést küldünk (lásd 8. pont).

5. Beváltás szabályai

  1. Érték: 1 OasisPont = 3 Ft kedvezmény a bruttó végösszegből.

  2. Minimum rendelési érték: Pont csak legalább 5.000 Ft értékű rendelés esetén váltható be.

  3. Beváltás helye és módja: Bejelentkezett állapotban a kosár/pénztár folyamatban a rendszer megjeleníti a rendelkezésre álló pontokat, és lehetőséget ad a beváltásra.

  4. Felhasználási kör: A pontok bármely termékre beválthatók, és más akciókkal, kuponokkal kombinálhatók, kivéve ha az adott kupon feltételei ezt kizárják.

  5. Pontok visszaadása: Teljes elállás esetén a beváltott pontok visszakerülnek a hűségszámlára. Részleges visszaküldésnél arányos visszaírás történik.

  6. Maximálisan beváltható pontok: Nincs korlát.

  7. Hiba, elfogyott ajándék: A Szolgáltató jogosult a beváltást visszautasítani, a pontokat visszaírni, illetve alternatív megoldást ajánlani műszaki hiba vagy készlethiány esetén.

6. Számlázási és adózási rendelkezések

  1. A beváltott pont kedvezményként kerül feltüntetésre a számlán külön soron („Hűségpont kedvezmény”), így csökkenti a fizetendő végösszeget és az áfaalapot.

  2. A Program keretében készpénz-kifizetés vagy visszaváltás nem lehetséges. A pontok nem minősülnek pénzhelyettesítő eszköznek.

  3. Visszáru esetén a kiállított számlát a Szolgáltató a mindenkori jogszabályoknak megfelelően sztornózza/helyesbíti, a pontjóváírás pedig ehhez igazodik.

7. Kommunikáció, pontinformációk megjelenítése

  • A pontok aktuális egyenlege a kosárban/pénztárban jelenik meg.

  • A „Profil” menüpontban történő részletes megjelenítés fejlesztés alatt áll; a feltételek ennek aktiválása nélkül is érvényesek.

  • A Felhasználó bármikor kérhet információt az ügyfélszolgálattól (petoasis@petoasis.hu, +36 70 606 5777).

8. Program módosítása, megszüntetése

  1. Módosítás: A Szolgáltató fenntartja a jogot a Program egyoldalú módosítására. A módosításról legalább 14 nappal korábban tájékoztatja a tagokat (honlapon történő közzététel és/vagy e-mail értesítés útján).

  2. Megszüntetés: A Szolgáltató a Programot bármikor megszüntetheti. Ebben az esetben legalább 30 napos beváltási határidőt biztosít a még felhasználható pontokra, és erről időben értesítést küld (honlap, e-mail).

9. Visszaélés, zárolás

  • Csalás, visszaélés, pontmanipuláció, jogosulatlan hozzáférés vagy a feltételek súlyos megsértése esetén a Szolgáltató jogosult a pontokat törölni, a fiókot zárolni, illetve jogi lépéseket tenni.

  • A Szolgáltató manuálisan is korrigálhatja a pontszámlát hibás jóváírás vagy visszaélés gyanúja esetén.

10. Felelősségkorlátozás

  • A Szolgáltató a Programmal kapcsolatban a jogszerű keretek között, a tőle elvárható gondossággal jár el. Közvetett vagy következményi károkért felelősséget nem vállal, kivéve, ha azt jogszabály kötelezően előírja.

  • A pontok elvesztéséből, lejáratából eredő károkért a Szolgáltató nem felel.

11. Irányadó jog, jogvita

  • A jelen feltételekre a magyar jog irányadó. Felek vitás kérdéseiket elsősorban békés úton rendezik. Ennek eredménytelensége esetén a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság jár el.

12. Vegyes rendelkezések

  • Amennyiben a jelen feltételek valamely pontja érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés érvényességét. A felek az érvénytelen rendelkezést olyan jogszerű kikötéssel pótolják, amely a legközelebb áll az eredeti gazdasági célhoz.

  • Jelen feltételek és a Webshop ÁSZF rendelkezései közötti ellentmondás esetén a hűségprogramra vonatkozó speciális szabályok az irányadók. Egyéb kérdésekben az ÁSZF rendelkezései alkalmazandók.

Adatkezelési tájékoztató – kiegészítés a Hűségprogramhoz

(Ez a fejezet a PetOasis általános adatkezelési tájékoztatójának kiegészítése; az abban nem szabályozott kérdésekben a fő tájékoztató irányadó.)

1. Adatkezelő

  • Név: Sultan Pet Kft.

  • Székhely: 1135 Budapest, Jász utca 58/B B. ép. 3. em. 9. ajtó

  • E-mail: petoasis@petoasis.hu

  • Telefon: +36 70 606 5777

  • Képviseletre jogosult: Czakó Miklós, ügyvezető/tulajdonos

2. Kezelt adatok köre

  • Név, e-mail cím

  • Felhasználói/fiókazonosító

  • Rendelési történelem (rendelésszám, dátum, érték, termékadatok)

  • Pont-egyenleg, pontműveletek (jóváírás, beváltás, lejárat)

  • Aktivitás dátuma (utolsó belépés, utolsó vásárlás)

  • Marketing preferenciák (hozzájárulások)

  • Szállítási cím (amennyiben rendelés kapcsolódik a pontművelethez)

3. Adatkezelés célja és jogalapja

Cél

Jogalap (GDPR)

Magyarázat

Hűségpontok nyilvántartása, jóváírása, beváltása

6. cikk (1) b) – szerződés teljesítése

A Program a webshop-szerződés része, a pontok biztosítása szolgáltatásnyújtás

Visszaélések megelőzése, vizsgálata

6. cikk (1) f) – jogos érdek

Csalás, pontmanipuláció kiszűrése

Marketing kommunikáció (hírlevél, promóciós e-mail)

6. cikk (1) a) – hozzájárulás

Csak külön hozzájárulással küldünk marketing üzenetet

4. Tárolási idő

  • A Programhoz kapcsolódó személyes adatokat a felhasználói fiók fennállásáig, illetve a pontok elévülését követő 1 évig (adminisztratív nyilvántartás) tároljuk.

  • A számviteli bizonylatokat jogszabályi előírás szerint 8 évig őrizzük. A polgári jogi igények elévülési ideje 5 év.

5. Adatfeldolgozók, adattovábbítás

  • Webshop motor / tárhely: Shoprenter

  • Számlázás: Billingo

  • Marketing automatizáció / hírlevél: SalesAutopilot

  • Logisztikai partnerek: GLS, MPL (Magyar Posta), illetve az aktuálisan igénybe vett futárszolgálatok

  • Egyéb, informatikai karbantartást végző szolgáltatók Ezek a szolgáltatók adatfeldolgozónak minősülnek; velük a GDPR-nak megfelelő szerződést kötöttünk. EU-n kívüli adattovábbítás esetén megfelelő garanciákat alkalmazunk (pl. SCC).

6. Automatizált döntéshozatal, profilalkotás

  • A Program keretében automatikus döntéshozatal vagy profilalkotás nem történik.

7. Érintetti jogok

Az érintettet megilletik a GDPR szerinti jogok: hozzáférés, helyesbítés, törlés, korlátozás, adathordozhatóság, tiltakozás, hozzájárulás visszavonása. A kérelmeket a megadott elérhetőségeken lehet benyújtani.

8. Jogorvoslat, panaszjog

  • Felügyeleti hatóság: NAIH – Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.)

  • Bírósági jogérvényesítés: a lakóhely/székhely szerinti törvényszéknél.

9. Záró rendelkezések

  • A jelen kiegészítés a fő Adatkezelési tájékoztató elválaszthatatlan része. Ütközés esetén a speciális (Hűségprogramra vonatkozó) szabályok az irányadók.

  • A kiegészítés közzététellel lép hatályba, módosítása esetén a Szolgáltató értesítést ad a honlapon.